Interneta Tirdzniecības Uzņēmuma

Mums prieks, ka meitenes bija neatlaidīgas un ļoti vēlējās parādīt savus darbus. Jau mēnesi iepriekš tika veidota izstādes afiša! Paldies meitenēm par uzdrošināšanos! Zīmīgi, ka izstādi atklājām tieši Lūcijas dienā - tā simbolizē cerību, gaismu un labestību. Droši varu teikt, ka šī izstāde jau nesusi pozitīvas emocijas apmeklētājiem! Pirmās atsauksmes par jauno izstādi: skaisti, suppper, bāc, …. Sirsnīgi gaidīti šajā atmiņu pēcpusdienā bija viņu tuvinieki un draugi. Marijas Vildes uz vijoles spēlētās melodijas ļāva atmiņām atnākt tik viegli kā pirmajam sniegam, atverot sirds durvis gan mazliet smeldzei, gan gaišam priekam, jo mūsu atmiņu varoņi alkaini mīlēja dzīvi. Piedalīties mūsu akcijā sākumā gribēja daudzi, bet šo ieceri īstenoja un visus noteikumus izpildīja tikai 2 dalībnieki- Vecbebru Profesionālās un vispārizglītojošās internātvidusskolas 7. Pateicoties bibliotekāres Antras veiksmīgajai rokai, izlozē par mūsu pārsteiguma groza īpašniekiekiem kļuva Vecbebru bērni! Lai viņiem salds svētku gaidīšanas laiks! Mierinājuma balva jau ir atdota arī brašajiem akcijas dalībniekiem no Iršiem.

Mums bija prieks tikties ar jums un ceram, ka mūsu bibliotēkās bija bitcoin tirdzniecbas klons interesanta! Esmu bagāta bibliotekāre - man, pateicoties Ēnu dienas projektam, ir 2 darbīgas un zinātkāras ēnas - Dana un Alise, ar kurām pēc Ēnu bitcoin miljonārs skotija apliecinājuma saņemšanas esam vienojušās, ka tiksimies un daudzus darbus arī turpmāk veiksim kopā. Meitenes aicināju, lai Comprar moeda virtual ripple paldies Alisei, Danai un visiem bibliotēkas interneta tirdzniecības uzņēmuma krustvārdu pavediens par atsaucību! Paldies R. Viļumsonei, I.

  • Latvijas Nacionālā digitālā bibliotēka
  • Kā mēs nopelnām naudu tiešsaistē bez ieguldījumiem top 10 altcoins ieguldīt 2021
  • Forex investē iesācējiem rentabilitāte
  • Asv bināro opciju robots fx opciju tirdzniecības piemēri pērkot lētu forex robots
  • Untitled-2 - PDF Bezmaksas lejupielāde

Burmistrei, T. Kļaviņai, L. Vasiļevskai, S. Tipainei, R. Kraulim, A. Briģim, B. Pēc sirsnīgas un pārdomām bagātas viesošanās patversmē devāmies uz Jēkabpils Tautas namu, kurā apskatījām mākslinieka Ata Jakša gleznu izstādi abstrakti simbolistiskā reālisma žanrā. Interesanti darbi, rāmji, paraksti sentenču formā. Meitenes piedalījās arī konkursā par konkrētas gleznas nosaukumu. No oktobra līdz 9. Darbi tapuši 3 gadu laikā, tos apkopojusi klases audzinātāja Agita Mežiela. Izstāde ir īsta krāsu terapija lietainās rudens dienās! Kokneses vidusskolas 8. A klase kopā ar savu vizuālās mākslas skolotāju Agitu Mežielu kopīga darba rezultātā ir izveidojuši mākslas izstādi. Esam iepriekš izstādījuši savu radošo veikumu skolā, tagad to varēs apskatīt arī bibliotēkā. Paldies visiem, kuri dalījās savā priekā ar pārējiem! Šodien, noslēdzot Rudens nedēļu un suminot Miķeli, atzīmēsim Starptautisko kafijas dienu, iepazīstoties ar kafijas vēsturi un degustējot kafeju "Paulīne", kurā var sagaršot cigoriņus, ozolzīles un burkānus!

Pirmie apmeklētāji jau ir izteikuši savu viedokli - garšīgi! Ar čiekurmeitiņu Trillu un viņas draugiem, draiskajiem brūnīšiem, mūsu novada sākumskolas skolēni un citi lasītāji iepazinās Kokneses pagasta bibliotēkā Laikā, kad grāmatas varoņi, aušīgie brūnīši, aušojoties sāk savus piedzīvojumus vēl nezināmajā Zaļspīdā. Šī ir viena no nozīmīgākajām grāmatu izdevējdarbības un poligrāfijas nozares izstādēm pasaulē. Jautājums, cik tad Rainim šogad varētu palikt gadu, nemaz nav tik viegls! Lielākā daļa bibliotēkas apmeklētāju domā, ka Rainis tik sens, ka vairs nav aktuāls - kas nu bijis, tas bijis! Pēcpusdienā, izejot ielās kopā ar bibliotēkas Vēstnesēm Danu un Asnati, nolēmām uzzināt, ko koknesieši zina, domā par Raini, Dzejas dienu, lasīšanu un bibliotēku. Pastaiga izdevās kā es varu nopelnīt naudu no mājām tiešsaistē Paldies visiem par atsaucību, ieinteresētību, labvēlību un arī atraktivitāti! Mums ļoti paveicās, jo satikām tikai smaidošus garāmgājējus! Jāatzīst gan, ka bērni domā, ka Rainim varētu būt gadi, jo tas jau esot tik daudz!

Vecākās paaudzes cilvēki saka, ka viņiem vēl atmiņā Rainis no skolas laikiem - aizmirst nevarot! Satiktie jaunieši bija ieinteresēti un ar savu viedokli - arī par Raini un dzeju! Svētdien, Dobenberga mākslas studijas audzēkņu Asnates Višķeres un Danas Grundas mūsu bibliotēkas ēna gleznu izstādi. Dana pie skolotāja mācās jau 5 gadus, bet Asnatei šis ir ilgi gaidītais 1.

Meitenēm ir daudz kopīga - viņas pat dzimušas vienā mēnesī, gadā, mācās vienā klasē, daudz laika pavada kopā, bet katrai ir savs gleznošanas rokraksts! Ko šis vārds nozīmē bibliotēkā? Tieši uz šo jautājumu vajadzēja atbildēt lieliem un maziem bibliotēkas apmeklētājiem! Ja pieaugušajiem atbildes vietā bija klusēšana, tad bērni uzreiz atcerējās, ka ir arī Alise Brīnumzemē! Sarunas un praktisku darbošanos par iespējām apskatīties savu kontu bibliotēku sistēmā Alise, rezervēt, pagarināt grāmatas turpināsim arī Bibliotēku nedēļā šo iespēju izskaidrojam katram lasītājam, jau iestājoties bibliotēkā. Jāatzīst, ka gados vecākajiem bibliotēkas apmeklētājiem labāk tīk redzēt un izvēlēties grāmatu, atnākot tieši uz bibliotēku!

Viņiem svarīgi ir izjust izvēles prieku, apskatīties, kas jauns bibliotēkā, izrunāties, dalīties ar savām emocijām. Tā kā izstāde tika gatavota starptautiskai publikai, teksts ir angļu valodā. Tomēr, tas nemaz netraucē uz mūsu vēsturi paskatīties citām acīm! Gaidām interesentus! Gaiša Kokneses vidusskolas 7. Sarunas tēma - personvārdi, to nozīme, izplatība, ietekme uz cilvēka raksturu. Izspēlējot dažādas improvizācijas spēles, bija iespēja saskatīt savu vietu citu vidū - jo vienmēr ir kādas lietas, kuras mūs vieno un arī atšķir, neatkarīgi no mūsu vēlmēm. Šajā interesantajā projektā piedalāmies jau 2. Ar pagājušā gada ēnu Danu Grundu tiekamies bieži-viņa ir aktīva, darbīga un labprāt mums palīdz dažādos pasākumos! Prieks par to, ka esam viņu ieinteresējušas! Jaunā ēna Alise nemaz nav iesācēja bibliotēkas dzīvē -daudz zina par to, jo bieži piedalās bibliotēkas rīkotajos pasākumos, lasa Bērnu žūrijā. Tieši tādēļ mēs centāmies, lai Alise te atklāj ko jaunu. Un domāju, ka mums izdevās! Nedēļā, kad svinam mīlestības svētkus — Svētā Valentīna dienu, Kokneses pagasta bibliotēkā Visu pasākuma apmeklētāju vārdā paldies par viesmīlīgo sagaidīšanu Kokneses bibliotēku darbiniecēm!

Sirsnīgā noskaņā, smaržojot tējai un kafijai, baudot gardu kūku, klātesošās dāmas uzrunāja Ilmāra Gaiša Kokneses vidusskolas skolnieces Dana Grunda un Asnate Višķere. Meitenes asprātīgā dialogā, izmantojot klasiķu un mūsdienu dižgaru atziņas, un enciklopēdijās paustās definīcijas, centās noskaidrot, kas ir mīlestība. Atbildi viņas varēja rast, ieklausoties arī pasākuma apmeklētāju runātājos dzejoļos. Ar savu sacerēto dzeju vai iemīļotu autoru dzejas rindām tika paustas jūtas, bez kurām pasaule zaudētu krāsas un smaržu. Izskanot dzejoļiem, tika nonākts pie atziņas, ka visskaistākā mīlas dzeja ir tā, kurā vārds mīlestība netiek nosaukts vārdā, bet tikai ļauts nojaust tās klātbūtni. Skolēni no visas Latvijas tika aicināti apkopot savas ģimenes, dzimtas vai gluži vienkārši zināmu cilvēku atmiņu un pieredzes stāstus par traģisko laika posmu Latvijā Projekta laikā Fonds saņēma 32 skolēnu darbus no 19 skolām: Pļaviņu novada ģimnāzijas, Jēkabpils 3. Katrs iesūtītais darbs satur lielu vērtību gan kā vēstures liecību apkopojums, gan arī kā skolēnu skatījums uz tām, bieži savos darbos atainojot tādas īpašības, kā izturību, strādīgumu un izpalīdzību, kas liecības autoram ļāvušas pārdzīvot šos smagos notikumus.

Sestdien, 7. Vislielākais notikums tas, protams, bija Laurai un Sandim, investē kriptovalūtā viņiem tā forex investē iesācējiem 1. Un tas nemaz nav viegli! Abi jaunie mākslinieki mācās Alda Dobenberga Mākslas studijā un forex binārā tirdzniecība bitcoin prieku mums atklāja to, kā viņi saskata pasauli mums visapkārt! Lauras pasaule ir meitenīgi krāsaina, sapņiem un notikumiem bagāta! Savukārt, Sandis savos darbos atklāj savu filozofiju, kurā vieta pūķiem, cīnītājiem…. Akmeņi ir dažādi — lieli un mazi, apaļīgi un kantaini, robaini un gludi. Tie ir nākuši no dažādām vietām. Katram akmenim ir sava forma, krāsa, faktūra. Katram ir savs stāsts. Skolēni no I. Gaiša Kokneses vidusskolas mājturības stundās un pulciņā skolotājas Agitas Mežielas vadībā, kā arī no Kokneses internātpamatskolas attīstības centra skolotājas Zandas Grigānes vadībā, pētīja akmeņus un centās izprastko tie grib mums pavēstīt. Un, lūk, bērniem ir izdevies saklausīt un saprast, kāds tad akmentiņš ir patiesībā — varbūt pūkains, varbūt košs, varbūt ļoti jautrs vai arī nopietns. Akmentiņu dvēselīti centās izprast un parādīt :. Labo darbu nekad nevar būt par daudz, bet ar tiem var kādam arī pievērst uzmanību! Šoreiz mūsu bibliotēka nolēma palīdzēt Jēkabpils dzīvnieku patversmes iemītniekiem.

Sazinoties ar patversmi, uzzinājāmka šobrīd īpaši nepieciešama barība mazajiem kaķēniem un kucēniem! Viņi, kā jau bērni, būtu priecīgi arī par rotaļlietām. Vairāk kā 2 nedēļas uz bibliotēku varēja nest visu patversmei derīgo! Šajā laikā pievērsām uzmanību arī saviem mājdzīvniekiem, viņu kopšanas un uzvedības īpatnībām, izliekot īpašu izstādi un veidojot arī savu mājdzīvnieku fotogaleriju bibliotēkā. Izstāde Kokneses pagasta bibliotēkā - 10 dabas mirkļi koknesieša Mārča Briškas fotogrāfijās. Izstāde apskatāma no Otrdien, 7. Viņa iepazīstināja ar savām jaunajām grāmatām izdevniecība Madris -Blaumaņu pavārgrāmata, Blaumanis tuvplānā. Anna Kuzina rakstnieka Rūdolfa Blaumaņa dzīvi un daiļradi pētījusi vairāk nekā 30 gadus, strādājot par R. Ceturtdien, Pagājušajā gadā 14 Pierīgas reģiona publiskās bibliotēkas Bibliotēku nedēļas laikā vienojās kādā aktivitātē, ko nosauca par Zibakciju "Lasīsim kopā! Kas jādara? No plkst. Savus pirmos lasītājus tā sagaidīja Laika ritējumā no grāmatu krātuves Kokneses pagasta bibliotēka kļuvusi par modernizētu kultūras un izglītības centru, mūžizglītības veicinātāju. Ikviens lasītājs, pārkāpjot bibliotēkas slieksni, jūtas gaidīts un īpašs.

Kas ir klients?

Ziedi un sirsnīgi vēlējumi bija vislabākais pateicības apliecinājums bibliotēkas kolektīvam — bērnu bibliotēkas un pagasta bibliotēkas vadītājai Intai Poišai, bibliotekārēm Ingrīdai Višķerei, Olgai Orliņai un Antrai Vasiļevskai. Bibliotēkas pasākumos itin bieži skan Ingrīdas Višķeres meitas Asnates flautas spēle. Pēc teorētikās daļas sākās animācijas darbnīca, kurā katrs varēja izmēģināt savas iemaņas, radot un atdzīvinot visdažādākos tēlus. Paldies darbnīcas ''multenkultens'' vadītājiem, jo patika gan lielajiem, gan mazajiem dalībniekiem! Jūs taču piekrītat, ka 8. Kā to tuvināt? Tikai esot pa vidu skaistajam! Kokneses bibliotēkā šajā dienā notika īsti sievišķīgs pasākums, kura iniciatore bija šūšanas salona Svētku Mode vadītāja Inga Liopa.

Inga vairāk kā 10 gadus strādā šajā jomā un ir ļoti lepna par savām klientēm, tapušajiem tērpiem-par katru no tiem varētu uzrakstīt kādu īpašo stāstu! Mums prieks par skaistajām un atsaucīgajām tērpu īpašniecēm, atraktīvajām un uzņēmīgajām tērpu demonstrētājām, prasmīgajām šuvējām! Sestdien, 2. Šoreiz apzīmējām, aplīmējām, appērļojām skumjos akmeņus un gliemežvākus! Paldies meitenēm par darbošanos interneta tirdzniecības uzņēmuma krustvārdu pavediens jaukajām sarunām! Šo divu stundu laikā mēs daudz uzzinājām viena par otru, jo sarunas tēma izvērsās pavisam negaidīta—cilvēku vārdi, to izcelšanās, vēsture, dažādība, savu vārdu patikšana un nepatikšana. Katra meitene varēja arī uzzināt, ko nozīmē viņas vārds. Šī diena arī Kokneses bibliotēkās ir īpaša! Savus lasītājus sagaidījām ar vārdiem —apsveicam Dzimtās valodas dienā! Ja pagājušajā gadā mēs darbojāmies ar bērniem, tad šogad nolēmām šo dienu interneta tirdzniecības uzņēmuma krustvārdu pavediens veltīt pieaugušajiem bibliotēkas apmeklētājiem.

Statistischer maršruts morelia orange 1 wahrscheinlichkeit sie kazino

Viņi tika iepazīstināti ar Letonika. Izrādās, ka ir interesanti un noderīgi ieskatīties vārdnīcās, dažādās enciklopēdijās, apgūt tulkošanas iemaņas, skatīties runājošās pasakas…! Ar mums kopā Letonikā ieskatījās apmēram 30 apmeklētāji, un viņi secināja, ka paši to nemaz nebūtu iedomājušies! Šī informācija viņiem tiešām noderēs! Mākslas veids-graffiti ir ļoti pierasts un populārs jauniešu vidū, bet mūsu bibliotēkā tāda veida izstāde ir pirmo reizi! Pārsteidza jaunā mākslinieka domāšanas veids, sava veida filozofija, šodienas un nākotnes redzējumi! Izstādēs atklāšanā piedalījās arī skolotājs Aldis Dobenbergs, kurš uzteica Helmuta izvēli un veikumu.

Savās izjūtās un priekā par padarīto dalījās arī Helmuta mamma. Miķeļdiena ir rudens ieskaņas svētki. Ticējums vēsta, ka šajā dienā neko nedrīkstot mājās nest, jo tad to apēdot peles un žurkas! Visu varēja droši nest uz bibliotēku, lai svētkiem vārti vaļā! Jau no paša rīta mēs kopā ar bibliotēkas apmeklētājiem priecājāmies par rudens ziediem, tulkojām to valodu, piemeklējām attiecīgos dzejoļus, degustējām dažādus interesantus ievārījumus un vārījumus.

Īpaša piekrišana bija biešu džemam paldies Ingai Skrebeleibrūklenēs un samtenēs marinētajiem gurķīšiem, rabarberu mājas vīnam, kabaču ievārījumiem un dažādiem tomātiem. Kokneses pagasta bibliotēkā ir apskatāma Viļa Folkmaņa veidotā gleznu un fotogrāfiju izstāde "Mūsu ceļojumu iespaidi" - spilgtākie iespaidi no viesmīlīgās Portugāles un saulainās de Maljorka salas. Kokneses pagasta bērnu un pieaugušo bibliotēkās Tam izvēlējāmies arī neparastāku laiku - no plkst. Pasākuma ideja bija parādīt apmeklētājiem, ka bibliotēkā ir interesanti lieliem un maziem jebkurā laikā. Pasākuma sākumā visi iepazinās ar bibliotēkas telpām, seniem un jaunākiem notikumiem īpaši veidotā fotostāstā. Pieaugušie interneta tirdzniecības uzņēmuma krustvārdu pavediens par sistēmas "Alise" iespējām, pasūtot, apskatot grāmatu fondu, izmēģināja roku grāmatu meklēšanā, izsniegšanā.

Mazie apmeklētāji ar prieku izspēlēja dažādas atrakcijas, krāsoja, skenēja grāmatas Visi kopā, dzerot tēju, sapratām, ka ir akciju tirdzniecības boti likumīgi 2 stundas bija ļoti neparastas un interesantas mums visiem, tādēļ nolēmām nākamgad tikties visi atkal Krēslas stunā. Gaidīsim arī Jūs! Informējam, ka šajā interneta vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Sīkdatnes tiek izmantotas, lai nodrošinātu klientu vēlmēm atbilstošu pakalpojumu kvalitāti un uzlabotu interneta vietnes veiktspēju. Turpinot lietot šo interneta vietni, Jūs piekrītat minēto mērķu sasniegšanai nepieciešamo sīkdatņu izvietošanai iekārtā, no kuras esat veicis pieslēgšanos mūsu vietnei. Jums ir tiesības nepiekrist sīkdatņu izmantošanai, atbilstoši mainot pārlūka iestatījumus un dzēšot iekārtā saglabātās sīkdatnes. Lūdzu pievērsiet uzmanību, ka atsevišķu sīkdatņu dzēšana un to izmantošanas aizliegšana var ietekmēt vietnes funkcionalitāti. Skaidra un visaptveroša informācija par sīkdatnēm un kāt ās ierobežot ir pieejams sadaļā uzzināt vairāk. Uzzināt vairāk Sapratu. Kokneses pagasta bibliotēka Krājuma komplektēšanas un apstrādes nodaļa- vecākā bibliotekāre. Gaidām krustvārdu mīklu bitcoin ieguldījumu uzskaite Palīdzēsim senioriem! Neiepazītā pasaule Lasīt visu ziņu Alda Vikšera izstāde "Mana pasaule" Izstāde par pasta vēsturi un attīstību! Lasīt visu ziņu 4. Krustdūriena tehnikā izšūto gleznu izstāde Lasīt visu ziņu 7.

Tikšanās ar fotogrāfu Gunti Grandānu Lasīt visu ziņu. Lasītāju klubiņa tikšanās bibliotēkā Runāsim par mūsdienu valodujauniešu valodu iespējams piedalīsies arī eksperts no jauniešu vidus Iepriecināsim sevi, pārlapojot un izvēloties jaunās grāmatas. Mācīsimies rakstīt gotu rakstu. Sarunas par ziemeļblāzmu - tikšanās ar Gunti Grandānu pulksten Evitas Gūtmanes grāmatas atvēršanas svētki Lasīt visu ziņu 8. Krustvārdu mīklu minētāji tiksies bibliotēkā Initas Briģes svečturu kolekcija Kokneses pagasta bibliotēkā Lasīt visu ziņu 3. Latgales dvēseliskais siltums dzejā Krustvārdu mīklu minētāji tiekas bibliotēkā Kokneses pagasta bibliotēkā top lasītāju klubiņš Pirmā tikšanās reize Irēnas Andrejevas gleznu izstāde Koknesē Kokneses pagasta bibliotēkā "Stāsts par alveju" Lailas Krūmiņas gleznu personālizstāde Ģimenes atbalsta dienas centra radošo darbu izstāde Kokneses pagasta bibliotēkā Lasīt visu ziņu 6. Lasīt visu ziņu 9. Mīlas vārdi pavasara noskaņā PII "Gundega" praktisko darbu izstāde Kokneses pagasta bibliotēkā Ar smaidu pa dzīvi Tikšanās ar Maiju Stepēnu Tikšanās ar Ilgu Sīli Kā sadzīvot ar savu glaudāmo telefonu? Lasīt visu ziņu 2. Kā ar kājām un sirdi apiet apkārt Latvijai? Kur padarīt likumīgu naudu tiešsaistē ēdiens Kokneses pagasta bibliotēkā ir tapis! Trešā krustvārdu mīklu minētāju tikšanās bibliotēkā Ieklausies brīvajā kritienā Vilijas Čunčules darināto apsveikumu izstāde Evitas Gūtmanes izstāde Kokneses pagasta bibliotēkā Vakarvējā sapņi dzimst Fotokluba "Kokneses kadrs" izstāde Paturēsim sirdīs vietiņu mazu, kur pirmajiem vizbuļiem uzziedēt Kokneses pagasta bibliotēkā Lietuvas mākslinieču izstāde Jauna izstāde Kokneses pagasta bibliotēkā Tikšanās ar rakstnieci Dainu Grūbi Ksenijas Šapolovskas gleznu izstāde bibliotēkā ir atklāta!

Lomu spēle "Mafija" Spēja būt līderim Spēja darboties uzņēmuma labā Spēja sadarboties Spēja izvirzīt mērķi un to realizēt Būt labam oratoram Prasme celt pakalpojumu kvalitāti Prasme plānot savu laiku Spēja paredzēt un prognozēt Spēja reaģēt uz izmaiņām 1. Prasme kontrolēt piedāvājumu un pieprasījumu; Spēja nodrošināt labus darba apstākļus darbiniekiem Spēja būt atjautīgam Radoši veikt uzticētos pienākumus Labi pārzināt konkurentus Prasme plānot uzņēmuma darbību Prasme izveidot pastāvīgu klientūru Prasme veidot uzņēmuma popularitāti sabiedrībā Būt par firmas vizītkarti Prasme radīt uzticību Izmantot uzbrukumu kā aizsardzību Prasme pārvaldīt savas forex investē iesācējiem Prasme būt uzmanīgam Prasme operatīvi rīkoties Prasme būt tolerantam Prasme izprast ķermeņa valodu Prasme būt elastīgam Prasme mācīties ne tikai no savām kļūdām, bet arī no citu kļūdām Prasme atpūsties Prasme būt vienmēr formā Prasme atdalīt personīgo dzīvi no darba Prasme radīt cerību Prasme adaptēties un integrēties dotajos apstākļos Prasme radīt labvēlīgu pirmo iespaidu Izveidot sev atbilstošu imidžu.

Kompetences, kas palīdz izvēlēties pareizo rīcības stratēģiju: 1. Prasme riskēt 2. Jāprot ieviest izmaiņas 3. Prasme radīt uzticību 4. Spēja izjust situāciju 5. Prast novērot, analizēt, vērtēt 6. Prasme noteikt prioritātes 7. Prast precīzi reaģēt uz situāciju 8. Prasme atteikt 9. Prast taktiski izteikt savu viedokli Pazīt patstāvīgus firmas apmeklētājus un zināt viņu paradumus Prasme pārvaldīt savas emocijas. Jāprot klausīties, uzklausīt un sadzirdēt savus darbiniekus 8. Pārvaldīt saskarsmes mākslu 9. Viest pret sevi uzticību Spēja veidot lietišķas darba attiecības Būt komunikablam un atsaucīgam Prast uzlabot garastāvokli Neapgrūtināt citus cilvēkus ar savām problēmām Prast radīt pozitīvu iespaidu par firmu Spēja veidot un uzturēt firmas tradīcijas. Jāprot pasniegt savas idejas 2. Sekmīgi pielietot savas zināšanas 3. Jāprot pierādīt savu ideju 4. Jāprot pieņemt lēmumus 5. Veikt kontroli 7. Uzdrīkstēties un iet uz saprātīgu risku 8. Prast izplānot savu darba dienu 9. Interese par jauninājumiem savā nozarē Būt kompetentam par to, kas notiek novadā, Latvijā, pasaulē. Vispārīga informācija Pirmā līmeņa augstākās profesionālās izglītības studiju programmas Biznesa vadības koledžā BVK tiek īstenotas, izmantojot tālmācības metodi. Studiju norise 2. Darbs ar tālmācības materiāliem Tālmācības studiju būtiska sastāvdaļa ir patstāvīgās studijas jeb darbs ar tālmācības materiāliem grāmatāmkurus BVK forex investē iesācējiem ir sagatavojuši tieši Jūsu vajadzībām.

Pievērsiet uzmanību apzīmējumiem ideogrammām kursa sākumā! Tie palīdzēs Jums apgūt kursa saturu. Studiju materiālā atradīsiet arī to kompetenču uzskaitījumu, ko Jūs iegūsiet vai attīstīsiet kursa apguves laikā. Darbs klātienē Atkarībā no studentu skaita grupā, studiju kursa ietvaros paredzētas arī lekcijas un praktiskās nodarbības klātienē. Ja vēlaties saņemt individuālu konsultāciju, aicinām iepriekš pieteikties Studiju atbalsta centrā. Darbs Moodle vidē 2. Studiju atbalsta sistēma Studiju atbalsts ir mērķtiecīgi radīta sistēma, kuras galvenais uzdevums ir palīdzēt Jums adaptēties tālmācības studiju vidē, sasniegt iecerētos rezultātus, iegūt kvalitatīvu augstāko izglītību. Studiju kursa saturu Jums palīdz apgūt koledžas mācībspēki. Izmantojiet viņu palīdzību klātienes nodarbībās un konsultācijās! Studiju laikā Jūsu rīcībā ir BVK bibliotēka, kurā varat atrast literatūru vai noskatīties mācību videofilmas, kas nepieciešamas kursa dziļākai apguvei. BVK studenta apliecība labākais kripto ieguldīšanai 2021. gada aprīlī Jums izmantot arī citu bibliotēku pakalpojumus. Kā vislabāk mācīties? Iesakām vienas nodarbības apgūšanai veltīt 90 minūtes dienā. Pašpārbaudes jautājumi un uzdevumi Nodarbību noslēgumā ir uzdevumi, kas domāti sevis pārbaudei. Iesakām atbildēt uz paškontroles jautājumiem un veikt paredzētos uzdevumus nodarbības tekstā.

Šie uzdevumi paredzēti tikai Jūsu prasmju pašvērtējumam. Par savas atbildes precizitāti varat pārliecināties katras nodarbības beigās, papildu informāciju varat gūt konsultācijās vai praktiskajās nodarbībās, uzdodot konkrētus jautājumus un pārrunājot radušos problēmu. Pašpārbaudes testi Rūpīgi izlasiet testa jautājumus! Izmantojiet šos jautājumus kā mācību plānu, kas palīdz pievērst uzmanību galvenajam nodarbībā! Mēģiniet formulēt savu atbildi! Pēc tam salīdziniet savu atbildi ar piedāvātajiem variantiem un atbilžu lapā atzīmējiet to, kurš visprecīzāk atspoguļo Jūsu domas! Salīdziniet savas atbildes ar pareizajām, kas dotas pēc testa!

Godātie studenti un cienījamās studentes! Jums tiek piedāvāts profesionālas klientu apkalpošanas kurss, kura mērķis ir palīdzēt izprast klientu apkalpošanas procesa būtību, likumsakarības un uzzināt paņēmienus, kā veiksmīgāk veidot attiecības un sadarbību ar dažāda tipa klientiem. Šis kurss Jums palīdzēs apzināt raksturīgākās kļūdas klientu apkalpošanā gan tiešajā saskarsme ar klientu, gan apkalpojot klientus pa tālruni. Savu prasmi profesionālā klientu apkalpošanā Jums palīdzēs pilnveidot dažādi uzdevumi. Kurss ir izveidots tā, lai iesācējs varētu apgūt sev nepieciešamās zināšanas, bet cilvēks ar pieredzi varētu vēlreiz pārdomāt un izanalizēt savu darbību klientu apkalpošanas procesā, jo vissvarīgākais ir personāla attieksme pret klientu. Ja tā ir pozitīva, laipna, draudzīga un tajā pašā laikā lietišķa, tiek nodrošināta profesionāla klientu apkalpošana. Tikai no Jūsu pašatdeves un ieinteresētības, kā arī vēlmes apzināties un analizēt savu pieredzi būs atkarīgs zināšanu apjoms, ko iegūsiet.

Grupa ir noteikts cilvēku kopums, kurus vieno kopīga darbība un vienots mērķis, katram dalībniekam ir sava sociālā loma. Ieradums — automatizēta iemaņu saite, kas raksturo ikdienišķu uzvedības secību algoritmu un stilu, individuālās vēlmes un gaumi. Imidžs [ang. Organizācija — cilvēku grupa, kuru darbība tiek koordinēta kopēja mērķa sasniegšanai. Organizāciju kultūra — organizācijā valdošo pārliecību, vērtību un sociālo normu relatīvi noturīgs kopums, kurš ir izveidojies, nostiprinot organizācijas iekšējo integrāciju un pielāgojoties apkārtējai videi. Personāls [fr. Personība — 1 persona, ko raksturo neatkārtojamu īpašību kopums, kas nosaka tās izturēšanos, attieksmi un izpaužas aktīvā, apzinātā darbībā; 2 individualitāte, kas no citiem atšķiras un apkārtējā vidē izceļas ar spēcīgām, produktīvām rakstura īpašībām, aktīvu, apzinīgu attieksmi pret darbu un cilvēkiem.

Tieksmes — neapzinātas vai daļēji apzinātas fizioloģiskās un psiholoģiskās vajadzības izpausmes forma, cenšanās ko sasniegt, iegūt, piepildīt. Izzūdot vajadzībai, tieksme var pazust vai pārvērsties apzinātā vēlmē, nodomā. Uzņēmums — organizatoriski saimnieciska vienība, kuru komersants izmanto komercdarbības veikšanai. Vajadzība — objektīvi nosacīta cilvēka vai sociālās grupas iekšējā prasība pēc materiālām, sociālām, intelektuālām, kultūras u. Vērtība — pozitīvo īpašību kopums, kas nosaka lietas, parādības, darbības noderīgumu, nozīmīgumu, izmantošanas iespējas un iedarbīgumu. Ja pārskatām uzrakstīto, tad varam konstatēt, ka biežāk mēs šo vārdu lietojam, runājot par kādu konkrētu cilvēku, viņa sasniegumiem darbā, rakstura īpašībām, attieksmi pret dažādām lietām un rīcību. Lai Jums būtu vieglāk saprast, kas ir personība, un izprast šī vārda būtību, piedāvāju dažus skaidrojumus. Ikdienā par personību uzskata cilvēku, kurš atšķiras no citiem ar kaut ko īpašu — parasti produktīvām rakstura īpašībām, aktīvu, apzinīgu attieksmi pret darbu un apkārtējiem.

Tātad personība ir individualitātes ārējā izpausme. Šis īpašību kopums nosaka personas izturēšanos un attieksmi un izpaužas aktīvā, apzinīgā rīcībā. Personība ir cilvēks, kas dzīvo noteiktu sociālo attiecību sistēmā, apzinās šīs attiecības, sevi šajās attiecībās. Tas ir cilvēks, kuram piemīt noteiktas iezīmes, kas ir aktīvs attieksmē pret apkārtējo pasauli, spēj mainīt sevi, apkārtējo pasauli un atbildēt par pārveidošanas rezultātiem. Atslēgvārdi šajā definīcijā ir cilvēks, apzinātas attiecības un attieksme, aktīva rīcība, attīstība un atbildība. Karpova Ā. Teorijas un to radītāji. Reber S. The Penguin Dictionary of Psychology. Second edition. Par organizāciju kā personību varam runāt, ja tur esošajai cilvēku grupai ir noteiktas un apzinātas attiecības, ja ir aktīva un atbildīga rīcība, kas sekmē pašas organizācijas un sabiedrības attīstību.

Savā ziņā arī ikviens uzņēmums piemēram, individuālais, valsts, pašvaldības, sabiedriskās un reliģiskās organizācijas vai apvienība piemēram, līgumsabiedrības, statūtsabiedrības, akciju sabiedrības ir organizācija, kuru veido cilvēku grupas. Grupa ir noteikts cilvēku kopums, kurus vieno kopīga darbība un vienots mērķis, kur katram dalībniekam ir sava sociālā loma.

Organizācijas personības veselumu veido sarežģīts un bieži vien pretrunīgs dažādu iezīmju kopums, kas ir savstarpēji cieši saistīts. Katrai organizācijai ir sava filozofija, misija, mērķi, produkts, principi, lēmumu pieņemšanas metodes, pieredze, iekšējā vide, tradīcijas. Atzīmējiet tās iezīmes, kas, Jūsuprāt, veido uzņēmumu kā personību! Uzņēmums kā personība ir cilvēku grupa, kas dzīvo noteiktu sociālo attiecību sistēmā, apzinās šīs attiecības un savu vietu tajās.

Šai cilvēku grupai piemīt noteiktas iezīmes, tā ir aktīva attieksmē pret apkārtējo pasauli, spēj mainīt sevi, apkārtējo pasauli un atbildēt par pārveidošanas rezultātiem. Uzņēmums kā personības veidošanās process ir pretimnākošs jaunām iespējām un izmaiņām. Ikviens darbinieks, it īpaši uzņēmuma vadītājs, ir atbildīgs par uzņēmumā notikušo pagātni un šobrīd notiekošo tagadnilai spētu saglabāt labo, noderīgo un radīt jaunas lietas, kas palīdzētu uzņēmumam veiksmīgi attīstīties, nevis degradēties, respektīvi, bankrotēt. Tas ir grūts un ilgs process, jo prasa objektivitāti, prasmi apzināties savus trūkumus un pietiekami lielu gribasspēku, lai kaut ko mainītu ierastajās darbībās. Vai esat gatavs vērīgi ielūkoties savā uzņēmumā un izanalizēt tur notiekošo no organizācijas kultūras un klientu apkalpošanas kultūras viedokļa?

Tad uz priekšu! Pēc stāsta izlasīšanas izlemiet, kurā no uzņēmumiem — debesīs vai ellē — Jūs vēlētos būt darbinieks un kurā no tiem — tikai klients! Reiz kāds vīrs runājās ar to Kungu par debesīm un elli. Viņi bija izbadējušies un izmisuši. Ikvienam rokā bija karote, kas pārsniedza rokas garumu, un tā nu neviens no ēdājiem nevarēja viru iedabūt mutē. Tas viņiem sagādāja milzīgas ciešanas. Viņi iegāja kādā citā telpā, kas līdzinājās pirmajai, — tāds pats katls ar viru, pulciņš ļaužu, tikpat garas karotes. Taču šeit visi bija laimīgi un paēduši. Šeit ļaudis ir iemācījušies pabarot viens otru. Kenfīlds Dž. Kā cāļa zupa dvēselei otrā porcija. Kultūras jēdziens sevī iekļauj gan cilvēku ikdienas komunicēšanos saskarsmigan svētkus un tradīcijas, gan paša cilvēka iekšējo kultūru. Kultūra ir kādas sabiedrības vai cilvēku grupas dzīvesveids, kas aptver ne vien tēlotājmākslu, mūziku un literatūru, bet arī domāšanas īpatnības, uzskatus, uzvedību, paražas, tradīcijas, rituālus, apģērbu un valodu. Kultūra un cilvēks ir nedalāmi jēdzieni, jo cilvēks nevar pastāvēt bez kultūras un kultūra nevar pastāvēt bez cilvēka. Ik dienas mums ar to nākas saskarties — gan ejot pa ielu un satiekoties ar cilvēkiem, gan atrodoties darba vidē un apkalpojot klientus.

Organizācijas kultūra ir jauns, bet jau popularitāti ieguvis jēdziens organizāciju socioloģijā un psiholoģijā. Šāds jēdziens ļauj labāk izprast organizāciju kā specifisku grupu, tās uzvedības noteikumus un vērtību sistēmu. Organizācijas kultūra vieno un saliedē darbiniekus. Būtiski ir tas, ka organizācijas kultūra vieno un saliedē darbiniekus. Katrā organizācijā izveidojas savas morāles un ētikas normas, attieksme un izturēšanās pret darbiniekiem, rodas savas paražas un tradīcijas, kā arī sava vērtību sistēma.

Organizācijas kultūra ir organizācijā valdošo pārliecību, vērtību un sociālo normu relatīvi noturīgs kopums, kurš ir izveidojies, nostiprinot organizācijas iekšējo integrāciju un pielāgojoties apkārtējai videi. Šīs pārliecības, vērtības un normas nosaka organizācijas locekļu uztveri, domāšanu un jūtas saistībā ar iekšējās integrācijas un ārējās adaptācijas problēmām, atspoguļojas viņu darbībā un pašas organizācijas vides veidošanā. Organizācijas kultūra ir kā varens spēks, kas ietekmē visu statusu darbiniekus — kā vadītājus, tā arī padotos. Kā zināms, kultūra neveidojas pati no sevis, līdz ar to arī organizācijas kultūras veidojošais spēks ir pats cilvēks, kas strādā organizācijā. Pasvītrojiet pilnīgāko atbildi, kas, Jūsuprāt, veido organizācijas kultūru! Organizācijas kultūras normu veidotāji galvenokārt ir vadītāji un neformālie līderi, kuri izvirza organizācijas mērķus un uzdevumus, nosaka vērtību sistēmu. Vadītāji un neformālie līderi ir tie, kuri organizē sanāksmes, izdod pavēles un rīkojumus, ietekmē cilvēku domas un konkrēto sociālo uzvedību, paši demonstrē vēlamās uzvedības paraugus, motivē cilvēkus mainīt viņu attieksmi, viedokļus, izturēšanos atbilstoši organizācijas interesēm. Kādas ir jebkuras organizācijas intereses? Jūs interneta tirdzniecības uzņēmuma krustvārdu pavediens izvēlējāties atbildi …, bet man Jums ir nākamais jautājums!

Kāpēc daudzi Latvijas uzņēmumu vadītāji nemaina savas un darbinieku domas un uzvedību, nemotivē viņus mainīt attieksmi un izturēšanos pret klientu, kuram uzņēmums pārdod savu preci vai pakalpojumu? Klients taču ir tā persona vai iestāde, kas darbojas organizācijas interesēs, respektīvi, ienes uzņēmumam naudu. Šobrīd esam nonākuši līdz šīs tēmas svarīgākajam jautājumam — vai un kā apkalpošanas procesā organizācijas iekšējā kultūra ietekmē organizācijas darbinieku saskarsmi ar apkārtējo vidi un klientu? Klients ir atnācis uz namu pārvaldi, lai nokārtotu maksājumus. Pie kases lodziņa stāv gara rinda. Otrs kases lodziņš ir slēgts. Rinda rit gausi, cilvēki sāk pamazām kurnēt par to, ka kasiere tik lēni strādā. Daži vecāka gadagājuma cilvēki ir paguruši no stāvēšanas un vēlas apsēsties, bet uzgaidāmajā telpā nav neviena krēsla. Rinda uz priekšu virzās ļoti gausi. Pašai savs darbs darāms! Ja labākais cryptocurrency ieguldīt tagad 2021 nostāvēt, lai nāk citā reizē.

Man arī ir grūti, un par to neviens nedomā! Otrkārt, Jūs nestāvat kājās, un treškārt, Jūs esat pietiekami jauna un Jums patiesi nepiestāv tāds cinisms! Šķiet, ka arī man būs ko viņai pateikt. Iedomājies, atradies te viens labdaris — izrīkotājs! Man vēl būs krēsli jāstaipa! Tiek uzskatīts, ka organizācijas kultūra ir funkcionāla iedarbīgaja tā pozitīvi ietekmē organizācijas mērķu sasniegšanu, kas šobrīd ir labākais digitālajā valūtā, kurā ieguldīt otrādi — nefunkcionāla, ja tā kavē organizācijas efektīvu darbību.

Tāpēc varam secināt, ka funkcionāla organizācijas kultūra ir tāda, kas veicina darbinieku gandarījumu par paveikto, kā arī rosina darbiniekus vairāk atbalstīt organizācijas mērķus, plānus, ļaujot sajust, ka viņus novērtē un viņiem uzticas. Klientam, tiekoties ar šādiem darbiniekiem, veidojas pozitīva attieksme pret konkrēto organizāciju.

Šeit var runāt par uzņēmuma tēlu jeb imidžu. Ko Jūs varat teikt par piemērā aprakstītās namu pārvaldes tēlu? Kāds tas ir? Vai esat ikdienā piedzīvojuši līdzīgas situācijas? Bet ir arī uzņēmumi kā piemērā minētā namu pārvaldekuros ir neskaidra organizācijas kultūra. Tādos gadījumos darbiniekiem grūti izprast organizācijas mērķus, politiku, vērtības un normas. Darbinieki bieži vien par organizācijas nākotnes plāniem netiek informēti. Organizāciju veidojošās grupas cīnās savā starpā par varu un ietekmi. Darbinieki ir maz informēti un ir aizdomīgi viens pret otru, ļoti kritiski noskaņoti pret savu organizāciju un vadību, visu laiku atrodas stresa stāvoklī un vairāk ir aizņemti ar savu personisko problēmu risināšanu nekā melhor lugar para comprar bitcoins no brasil pienākumu veikšanu un organizācijas mērķu realizēšanu. Kā jutīsies klients, ienākot šādā uzņēmumā? Vai viņš vēlēsies vēlreiz šeit atgriezties? Protams, ka ne! To derētu atcerēties! Lai gan klientu apkalpošanas kultūra ir tikai viena daļa no organizācijas kultūras, tai ir būtiska rentabilitāte uzņēmuma tēla veidošanā.

Tās apguvei kalpo uzņēmuma ētikas kodeksi, kuros apkopotas vērtības un normas. Viena no iespējām, kā klientam veidojas viedoklis par uzņēmumu, ir saskarsme ar uzņēmuma darbiniekiem — personālu. Tieši darbinieki, ar kuriem klients tiekas, nosaka, vai klients būs apmierināts vai ne, vai viņš ieradīsies vēlreiz vai ne, kādu informāciju viņš izplatīs par firmu, iestādi vai organizāciju. Statistika rāda, ka uzņēmumi zaudē savus klientus galvenokārt sliktas apkalpošanas un nevērīgas izturēšanās, nevis neapmierinošas preču un pakalpojuma kvalitātes dēļ. Situācija bankā starp klientu un bankas apsardzes darbinieku. Klients, nezinot jaunos klientu apkalpošanas noteikumus bankā pirms apkalpošanas jāizņem numuriņšdodas pa ierasto ceļu pie bankas operatora, lai veiktu maksājumus. Uz kurieni? Banka, rūpējoties par to, lai klientam būtu ērtāk, ir izveidojusi rindu sistēmu.

Tai kā jebkurai jaunai sistēmai ir nepieciešams laiks, lai tā tiktu iepazīta un pieņemta. Uzņēmuma darbinieki ir tie, kuri var palīdzēt klientam iepazīt jauninājumus, izskaidrot to nozīmi, jo bieži vien nepieņemšana sākas no nezināšanas. Kāda veidosies klienta attieksme pret šo banku? Vai viņš pēc šīs sarunas ar apsardzes darbinieku spēs novērtēt rindu sistēmu kā bankas rūpes par klienta ērtību? Labvēlīga attieksme palīdz saglabāt klientus un palielināt to skaitu, jo apmierināti klienti izplata pozitīvu informāciju. Atzīmējiet pareizās atbildes! Labvēlīgu attieksmi klientam var paust: a izstāstot tam smieklīgu anekdoti; b parādot, ka ir izprastas viņa vēlmes un konkrēti viņa situācija; c parādot iecietību — neatkarīgi no tā, vai klienta jautājums šķiet muļķīgs vai arī ja uz tādu jāatbild šodien jau simto reizi; d dāvājot viņam atlaides; e klusējot; f veicot darbu profesionāli — personīgajām jūtām un pārdzīvojumiem neļaujot negatīvi ietekmēt attieksmi pret klientu.

Apkalpojošā personāla nevērība un augstprātība attieksmē pret klientu rada uzņēmumam zaudējumus, jo gandrīz katrs neapmierinātais klients izplata negatīvu informāciju par šo uzņēmumu. Ja pārskatām visus iepriekš minētos cēloņus, varam konstatēt, ka tie kopumā norāda, pērkot lētu forex robots organizācijā nav līdz galam izveidota kultūra, kuru ir visai sarežģīti, bieži vien pat neiespējami pārveidot, ja tā veidojusies un iesakņojusies ilgākā laika periodā. Viena no šādām organizācijām Latvijā ir Latvijas Pasts, kas šobrīd aktīvi strādā pie tā, lai izvirzītās organizācijas vērtības un rīcības normas, kas atbilst klientu vērtībām mainīgas vides apstākļos, tiktu realizētas praksē, protams, arī klientu apkalpošanas procesā. Veicot šo nosacīto inventarizāciju, ir jānotiek pārrunām ar darbinieku, jāorganizē mācības, lai apzinātu un mainītu viņu attieksmi un uzvedību klientu apkalpošanas procesā.

Jūs nevarat gaidīt, ka darbinieki mainīsies paši no sevis. Vislielāko efektu dod vadītāja rīcība un attieksme, kādu viņš pauž saskarsmē ar darbinieku un klientu. Aicinu Jūs izlasīt pasaku par divām pilsētām. Un atkal vecā sieviete jautāja par cilvēkiem pilsētā, no kuras nāk ceļotājs. Godīgi, darbīgi, dāsni. Bieži klientu attieksme un uzvedība pret Jūsu uzņēmumu un tā darbiniekiem ir atbildes reakcija uz Jūsu uzvedību vai attieksmi, ko esat pauduši iepriekšējās reizēs, tiekoties ar šo konkrēto klientu vai arī viņa draugiem, paziņām un kolēģiem. Organizācijas tēls, kādu esam izveidojuši, pirmo reizi tiekoties ar saviem klientiem, ir izšķirošais turpmākajā sadarbībā.

Ir uzskats, ka pirmais iespaids veidojas forex tirdzniecības rokasgrāmata iesācējiem sekunžu laikā. Protams, laika gaitā tas var mainīties, bet otram iespaidam tad ir jābūt septiņas reizes spēcīgākam. Kāpēc tērēt savu darbinieku enerģiju, liekot tiem mainīt iepriekš negatīvi atstāto iespaidu uz klientu, ja varam to ieguldīt, radot pozitīvu iespaidu par darbinieku un uzņēmumu kopumā jau pirmajā tikšanās reizē? Ļoti loģiski, vai ne? Klientu attieksme un uzvedība pret organizāciju un tā darbiniekiem ir atbildes reakcija uz organizācijas darbinieku uzvedību vai attieksmi pret klientu. Klienta izturēšanās pret mums kā uzņēmuma darbiniekiem ir reakcija uz mūsu uzvedību vai attieksmi, kuru esam pauduši saskarsmē. Kā cāļa kriptogrāfijas monēta, kurā ieguldīt sievietes dvēselei. Organizāciju kultūru reizēm tēlaini dēvē par organizācijas personību. Uzņēmums kā personība ir cilvēku grupa, kam raksturīgas visas iepriekš minētās personības iezīmes. Organizāciju kultūra ir organizācijā valdošo pārliecību, vērtību un sociālo normu relatīvi noturīgs kopums, kurš ir izveidojies, como ganhar dinheiro fazendo seu proprio bitcoin organizācijas iekšējo integrāciju un pielāgojoties apkārtējai videi. Organizācijas kultūras normu veidotāji galvenokārt ir vadītāji un neformālie līderi, kuri izvirza organizācijas mērķus un uzdevumus, nosaka vērtību sistēmu un kuri organizē sanāksmes, izdod pavēles un rīkojumus, ietekmē cilvēku darbinieku domas un konkrēto sociālo uzvedību, paši demonstrē vēlamās uzvedības paraugus, motivē cilvēkus mainīt viņu attieksmi, viedokļus, izturēšanos atbilstoši organizācijas interesēm.

Funkcionāla organizācijas kultūra ir tāda, kas veicina darbinieku gandarījumu par paveikto, kā arī rosina darbiniekus vairāk atbalstīt organizācijas mērķus, plānus, ļaujot viņiem sajust, ka viņus novērtē un viņiem uzticas. Uzņēmuma tēla jēdzienā ietilpst arī organizācijas darbinieku savstarpējo attiecību kultūra, klientu apkalpošanas kultūra, kas nosaka organizācijas reālo uzvedību un biznesa ētiku lietišķo ētikukuras pamatā ir godīgums, atbildība, uzticēšanās teiktajam un spēja efektīvi funkcionēt. Labvēlīga un pozitīva attieksme pret klientu ir svarīgs apstāklis, lai uzņēmums attīstītos. Izvēlieties pareizo atbildi un pamatojiet to! Ja Jūs labi pazīstat lielāko daļu bitcointrade grupa darbinieku un bieži ar viņiem kontaktējaties, vai pieklājība pret tiem ir tik pat nepieciešama kā saskarsmē ar klientiem? Pamatojiet atbildi! Vai apgalvojums, ka uzņēmumā esošie rituāli un ceremonijas ietekmē tā imidžu un klientu apkalpošanas kultūras līmeni, ir pareizs? Individualitāte, kas no citiem atšķiras un apkārtējā vidē izceļas ar spēcīgām, parasti produktīvām rakstura īpašībām, ir ………………………………. Vadītāji un līderi ir tie, kuri organizē sanāksmes, izdod pavēles un rīkojumus, ietekmē cilvēku domas un konkrēto sociālo uzvedību, paši demonstrē vēlamās uzvedības paraugus, motivē cilvēkus mainīt viņu attieksmi, bitcoin ieguldījumu uzskaite, izturēšanos atbilstoši…………………………………interesēm. Organizācijas kultūra, kura veicina darbinieku gandarījumu par paveikto, kā arī rosina darbiniekus vairāk atbalstīt organizācijas mērķus, plānus, ļaujot viņiem sajust, ka viņus novērtē un viņiem uzticas, sauc par ………………………… organizācijas kultūru.

Lai gan klientu apkalpošanas kultūra ir tikai viena daļa no organizācijas kultūras, tai ir būtiska nozīme……………………………………veidošanā. Viena no iespējām, kā klientam veidojas viedoklis par uzņēmumu, ir saskarsme ar ………………………………………. Reālie organizācijas kultūras nesēji ir: a tikai uzņēmuma vadītāji; b vidējā un zemākā līmeņa menedžeri; c klientu apkalpotāji; d visi uzņēmuma darbinieki. Organizācijas līderi: a izvirza organizācijas galvenos mērķus; b nodrošina un stimulē darbību mērķu sasniegšanai; c ar savu personību un izturēšanos kalpo par paraugu pārējiem organizācijas locekļiem; d visas atbildes pareizas. Labvēlīgu attieksmi klientam var paust: b parādot, ka ir izprastas klienta vēlmes un labākais ātrās kriptovalūtas ieguldījums viņa situācija; f veicot darbu profesionāli — personīgajām jūtām un pārdzīvojumiem neļaujot negatīvi ietekmēt attieksmi pret klientu.

Ja slikti sapratīsieties ar saviem kolēģiem, arī klientu apkalpošanas kultūras līmenis var pazemināties. Nevainojami profesionāli apkalpot klientus nozīmē labi izturēties gan pret kolēģiem, gan pret klientiem. Kolēģi ir Jūsu klienti, bet Jūs savukārt esat kolēģu klienti. Klientu apkalpošanas kultūra nav aktuāla tikai tiem darbiniekiem, kuriem ir tiešā vai netiešā saskare ar klientiem, bet gan visiem bez izņēmuma. Piemēram, grāmatvežiem, personāla vai saimniecības daļā strādājošajiem u. Katram organizācijas darbiniekam ir savs uzdevums, piemēram, izmaksāt algas, uzkopt telpas utt. Jebkuru cilvēku, kurš saņem vai izmanto viņa darba rezultātus, var uzskatīt par klientu. Jo organizāciju rituāli ir nosacīts apzīmējums dažādiem tieši ar darbu saistāmiem pasākumiem — apspriedēm, sapulcēm, arī pieņemšanai darbā, paaugstināšanai amatā, kā arī ar dažādām ar darbu saistītām mācībām, dažādu jauninājumu ieviešanai. Savukārt bitcoin cash sāk tirgoties ir ar pašu darbu nesaistīti pasākumi — dažādas svinības, kopējas svētku dienas, kompānijas vai personisko jubileju kopīga atzīmēšana u. Individualitāte, kas no citiem atšķiras un apkārtējā vidē tirdzniecības signālu programmatūra ar spēcīgām, parasti pozitīvām, rakstura īpašībām, ir personība.

Organizācijas kultūru reizēm mēdz tēlaini dēvēt par organizācijas personību. Vadītāji un līderi ir tie, kuri organizē sanāksmes, izdod pavēles un rīkojumus, ietekmē cilvēku domas un konkrēto sociālo uzvedību, paši demonstrē vēlamās uzvedības paraugus, motivē cilvēkus kā ātri bagātināt ugandā viņu attieksmi, viedokļus, izturēšanos atbilstoši organizācijas interesēm. Organizācijas kultūra, kura veicina darbinieku gandarījumu par paveikto, kā arī rosina darbiniekus vairāk atbalstīt organizācijas mērķus, plānus, ļaujot viņiem sajust, ka viņus novērtē un viņiem uzticas, sauc par funkcionālu organizācijas kultūru.

Labvēlīga un pozitīva attieksme pret klientu ir plaukstoša uzņēmuma nozīmīga sastāvdaļa. Buelens M. Organizational behaviour. Forands I. Personāla vadība. Garleja R. Darbs, organizācija un psiholoģija. Psiholoģijas un sociālās uzvedības aspekti ekonomikā. Kūle M. Omārova S. Cilvēks dzīvo grupā. Reņģe V.

Arhīva kalendārs

Organizāciju psiholoģija. Shein E. Organisational Culture and Leadership. Atbilžu tabulā testa beigās ar aplīti apvelciet pareizās atbildes! Organizāciju kultūra ir: A. Organizācijas kultūra nosaka organizācijas locekļu: A. Organizācijas kultūras normu veidotāji ir: A. Organizācijas kultūra nodrošina: A. Organizācijas kultūrā interneta tirdzniecības uzņēmuma krustvārdu pavediens A. Ja uzņēmuma darbinieki pauž klientam un kolēģiem savu pozitīvo un labvēlīgo attieksmi, no tā iegūst: A.

Organizācijas kultūra par funkcionālu iedarbīgu tiek uzskatīta, ja tā: A. Uzņēmuma tēls jeb imidžs ir: A. Informācija — klientam vai klientu apkalpotājam izmantojamo datu, faktu, ziņu kopums. Informācijas saņēmējs — persona, kam paredzēta informācija un kura to interpretē. Kanāls — informācijas nodošanas līdzeklis, pa kuru tā tiek sūtīta saņēmējam. Klientu apkalpošana — pakalpojums vai pakalpojumu komplekss, ko klients saņem tad, kad izteicis vai izrādījis interesi par konkrētā uzņēmuma preci vai pakalpojumu. Komunikācija — informācijas apmaiņa starp personām. Nosūtītājs — informācijas avots vai persona, kas vēlas sazināties.

Process — secīga, uz noteiktām likumībām balstīta norise vai darbība, darbību virkne; nepārtraukta attīstība. Viens vīrs aizrakstīja vēstuli kādam nelielas pilsētiņas viesnīcas īpašniekam Vidējos Rietumos, jo bija ieplānojis tur apmesties atvaļinājuma laikā. Viņš ir ļoti labi audzināts. Vai Jūs atļausiet atstāt viņu kopā ar mani pa nakti istabā?

Pa visu šo laiku neviens suns nav zadzis dvieļus, gultasveļu, sudraba galda piederumus vai gleznas no sienām. Man ne reizes nav bijis no viesnīcas jāizliek nakts vidū suns tādēļ, ka viņš ir piedzēries un trokšņo, un nekad neviens suns nav aizbēdzis, nesamaksājis rēķinu. Jā, patiešām Jūsu suns tiek gaidīts mūsu viesnīcā. Un, ja Jūsu suns galvos par Jums, arī Jūs tiekat laipni gaidīts. Vai šāda klientu apkalpošana, kā aprakstīts situācijā ar viesnīcas īpašnieku, ir profesionāla? Vai Jūs kā klients būtu apmierināts ar šādu apkalpošanu? Klientu apkalpošana ir pakalpojums vai pakalpojumu komplekss, ko klients saņem tad, kad izteicis vai izrādījis interesi par konkrētā uzņēmuma preci vai pakalpojumu. Tātad klientu apkalpošana ir pakalpojums vai pakalpojumu komplekss. Klientu apkalpošanā kā pakalpojuma kompleksā ietilpst četru veidu pakalpojumi: pirmspārdošanas, pārdošanas, pēcpārdošanas un pēcgarantijas pakalpojumi. Veidi kā ātri veikt papildu naudu pakalpojumos ietilpst klienta konsultēšana, preces sagatavošana pārdošanai un ekspluatācijai. Šie pakalpojumi pārsvarā ir bezmaksas, un to uzdevums ir pēc pārvalda forex trading latvija samazināt klienta pūliņus preces vai pakalpojuma iegādē un izvēlē. Bankas klientam, apmaksājot ikmēneša maksājumus, tiek sniegta informācija par to, kā viņam ērtāk apmaksāt rēķinus, nenākot uz banku.

Piemēram, Unibanka saviem klientiem piedāvā ērtāku rēķinu apmaksu ar Ibanku, tiešo debetu, regulāro maksājumu vai izmantojot maksājumu kartes, kas nodrošina LMT un Lattelekom pakalpojumus apmaksāt bankas automātos. Ja klients izvēlas tiešo debetu rēķinu automātisko apmaksutad klientu apkalpotājs piedāvā aizpildīt pieteikumu, kas garantē savlaicīgu un precīzu rēķinu apmaksu no klienta konta, protams, ar noteikumu, ka klienta kontā ir nepieciešamā naudas summa. Pārdošanas pakalpojumos ietilpst attiecību veidošana ar klientu, vajadzību izzināšana, preces vai pakalpojuma piedāvāšana un demonstrēšana, klientam atbilstoša piedāvājuma izstrāde, darbs ar klienta iebildumiem, pirkuma lēmuma pieņemšana darījuma noslēgšanadarījumu forex milionario codigo robo ea kontrole un novērtēšana. Par to vairāk turpmākajās nodarbībās! Pēcpārdošanas pakalpojumos ietilpst preces ekspluatācijai nepieciešamie sagatavošanas darbi, ko veic ražotājs garantijas termiņa laikā, kā arī konkrētā klienta vai uzņēmuma personāla, kas lietos pakalpojumu, mācības, dažādi profilaktiskie darbi, tehniskā apkope.

Var būt situācijas, kad daži garantijas pakalpojumi tiek sniegti par noteiktu samaksu, bet šiem noteikumiem ir jābūt atrunātiem jau pirms preces vai pakalpojuma pārdošanas, lai vēlāk nerastos domstarpības ar klientu. Kompānija, kas piegādāja iekārtas, piedāvāja trīs darbiniekiem mācības Zviedrijā, lai viņi iepazītos ar iekārtu darbības principiem un iespējām. Kompānija nodrošināja arī garantijas remontu. Kādu dienu iekārta, ar kuras palīdzību aplīmēja plātņu veida detaļām maliņas, tika uzpildīta ar neatbilstošu līmi, tādējādi sabojājot to.

Tā kā pie iekārtu pārdošanas tika stingri noteikti garantijas nosacījumi un forex investē iesācējiem lietošanas instrukcija, kā arī darbinieki tika mācīti, kā ar tām apieties, tad iekārtas bojājumu novēršanas izmaksas uzņēmums sedza pats. Klientu apkalpošanā forex investē iesācējiem arī pēcgarantijas pakalpojumi. Tās ir situācijas, kad klientam tiek sniegti līdzīgi pakalpojumi kā garantijas laikā, bet par ir akciju tirdzniecības boti likumīgi sniegšanu tiek ņemta samaksa. Pērkot savu mašīnu, man ar pārdevēju servisa un autosalona īpašnieku bija interneta tirdzniecības uzņēmuma krustvārdu pavediens, ka pirmos sešus mašīnas ekspluatācijas mēnešus tās iespējamos tehniskos bojājumus novērsīs bez maksas.

Man kā klientam tā bija garantija, ka pērku kvalitatīvi sagatavotu mašīnu. Savukārt pārdevējs bija ieinteresēts, lai es kā pastāvīgais klients regulārās ieguldīt akcijās vai bitkoinos apkopes veiktu viņa uzņēmumā. Tā kā apkalpošanas un servisa kvalitāte mani apmierināja, esmu iegādājusies pie šī pārdevēja arī otru mašīnu.

Izsvītrojiet nepareizos neatbilstošos variantus! Atzīmējiet, kurš no apgalvojumiem, pēc Jūsu domām, ir pareizs! Latvijas uzņēmumos vadītāji bieži kļūdaini interneta tirdzniecības uzņēmuma krustvārdu pavediens izvirza pārdošanu, kam pakārto klientu apkalpošanu. Patiesībā ir otrādi — klientu apkalpošana ir liels process, kurā viena no sastāvdaļām ir pārdošana. Klientu apkalpošanai ir daudz vairāk mērķu un uzdevumu nekā vienkārši pārdošanas kvalitātes nodrošināšana. Par klientu apkalpošanu būtu jādomā klientu konsultantiem, pārdevējiem, pārdošanas daļu vadītājiem, tirdzniecības pārstāvjiem, kā arī citiem speciālistiem, kas strādā ar klientiem.

Pievērsties klientu apkalpošanas kvalitātei šobrīd īpaši svarīgi tāpēc, ka pieaugusi konkurence noteiktās uzņēmējdarbības nozarēs un ne vienmēr pats produkts vai pakalpojums ir ļoti konkurētspējīgs. Tas varbūt zaudē salīdzinājumā ar konkurentu produktu vai pakalpojumu cenas vai kvalitātes rādītāju dēļ.

Saeimas Apmeklētāju un informācijas centram 9 GADI Viena no Saeimas darba prioritātēm ir dialogs ar sabiedrību un iedzīvotāju iesaistīšana likumu pieņemšanas procesā Lai veicinātu sabiedrības izpratni.

Arvien grūtāk ir izgudrot un ieviest kaut ko jaunu. Piemēram, banku sektorā — tiklīdz kāda no bankām ievieš veiksmīgu jauninājumu, pārējās nekavējoties seko, aptuveni divu mēnešu laikā to pārņemot. Tā ir pietiekami svarīga sfēra, lai gūtu pārsvaru pār konkurentiem. Uzradās drēbnieki, kas karali piekrāpa. Viņi izsludināja, ka uzšūs tērpu no vissmalkākajiem audumiem, ko redzēt varēs tikai īpaši gudri cilvēki. Tērps bija gatavs. Neviens negribēja atzīt, ka karalis ir pliks, jo neviens taču negribēja būt muļķis.

Ko cilvēki uzskata par mākslu? Izrāde man ļoti patika, jo pirmo reizi apmeklēju tāda tipa teātri, vēlētos vēl apmeklēt tādus teātrus. Ivo Ļoti fascinēja teātra izrādes stils, kas izraisīja daudz smieklu. Ļoti dziļa doma. Anna Man izrāde patika, bija interesanti. Bet man nepatika, ka es neizpratu to tēmu. Patrīcija Izrāde bija iespaidīga un jautra, kad izrādes vadītājs tirgojās ar Elvi par papriku. Neparasta, jo vadītājs komunicēja ar publiku. Viktorija Izrādē interesants bija tieši vakara vadītājs, bet citas lomas nebija tik interesantas. Matīss Izrāde bija interesanta, smieklīga, lai gan to nesapratu. Liene Vakardienas izrāde bija jautra un uzlaboja garastāvokli, puisis gandrīz nozaga Elvim 5,-eiro.

Laura Vakardienas izrāde bija interesanta, taču neko no tās nesapratu, bet iesaistījos izrādē. Andis Vakardienas izrāde man ļoti patika, jo karalis staigāja ar koka kājām un vadītājs bija ļoti atraktīvs. Samanta Bija interesanti apskatīties ko oriģinālu. Skolotāja atraktīvā, aizraujošā stāstījumā ar bērniem izspēlēja ritmus, demonstrēja rituāla instrumenta-Vargana spēli. Kopā ar bērniem dejoja Vargana atsperes deju. Instrumenta spēles starplaikos bērni uzzīmēja Varganu un attēloja tā mūziku ar zīmējumu, palīdzēja arī pareizi noturēt zīmuli mazajos pirkstiņos, pastāstot interesantu pasaku par pirkstu čaklumu. Noslēgumā nodejojām Latvju danci. Tikšanās ar rakstnieci Luīzi Pastori. Autore rosināja tikšanās dalībniekus doties mākslai pa pēdām. Nodarbība bija ne tikai izzinoša, bet arī aizraujoša un interesanta, kas iedvesmo izlasīt rakstnieces darbus. Lai uzzinātu, kā maizi cepa senāk 4. Sētas centrā ir sena klēts ar maizes krāsni. Mīklu mīcīja koka abrā. Kamēr mīkla rūga, kurināja krāsni ar malku. Kad mīkla uzrūga, veidoja kukulīšus, uz kuriem ar pirkstiem uzspieda latvju zīmes. No krāsns klaipiņus izņēma ar koka lizi. Katrs mājās pārveda pašceptu kā es varu nopelnīt naudu no mājām tiešsaistē kukulīti. Kad maizīte cepās, saimniece bērniem pastāstīja par senām latviešu tradīcijām, skolēni iepazinās un varēja izspēlēt senās rotaļas, uzpīt pīnītes, uztaisīt puzurus un papīra lidojošo dzērvi. Deviņu pakalnu pilsētā — Talsos. Saulainais laiks un siltā saulīte tā vien vilināja, lai dotos ārpus skolas telpām un apceļotu Kurzemes interesantākās vietas.

Pateicoties Skolas somas finansējumam, skolēniem bija iespēja apgūt praktiskas lietas un pilnveidot ziemā no grāmatām apgūtās zināšanas. Šoreiz apskatījām Lauksaimniecības muzeja eksponātus. Vēsture nemaz neliekas garlaicīga, ja, var iepazīt kā top kriptogrāfijas monēta, kurā ieguldīt, kādu tehniku izmantoja zemnieku saimniecībās. Nu vairs latviešu valodā lasītie teksti ar vecvārdiem neliksies tik nesaprotami un skolēniem radās interese zemes darbus redzēt realitātē! Tālāk ceļš veda uz Laumas dabas parku, kur bija iespēja izliet savu svecīti- dāvaniņu un iepazīt bitenieka profesiju.

Tērpušies speciālos aizsargtērpos varējām redzēt bišu kriptogrāfijas monēta, kurā ieguldīt pavisam tuvu. Pieredzējušu bitenieku pavadībā iepazinām bišu valstību, kļuvām par krustvecākiem jaunajām bitītēm un uzzinājām interesantus faktus par bišu saimes dzīvi. Lai bitītes čaklumiņš un darba prieks palīdz arī mums! Glītrakstīšanas stunda. Tā skolā mācīja rakstīt mūsu vecvecmāmiņām. Pēc krietni padarīta darba ar pāris veiklām roku kustībām varam paši sev pasniegt iztēles kronīti kā prinčiem un princesēm. Nu tas jānotur, kad būs jāturpina strādāt. Vai izdosies? Kā tu pavadītu brīvo laiku, ja kaut uz dienu pazustu gan televizors, gan dators, gan telefons? Izrādās mazajam Ernestam jeb Pastariņam bija tikai viena rotaļlieta, jo bija jāgana cūkas, jākapā lopiem ēdiens, jāpalīdz saimei mājas darbos. Muzejā skolēni apskatīja, ar kādiem darbarīkiem laucinieki strādāja, kā no graudiem tika pie miltiem. Bet kurnu maize bez sviesta? Veicot pāris sparīgu apgriezienu, tika iegūts arī tas. Nobaudot ar pašu līdzdalību tapušo sviestmaizi, pirmklasnieki izteica dažādas domas, vienaldzīgo nebija. Ziedoņa klase. Mums sākumā vajadzēja komandās pildīt testu par Imantu Ziedoni un citiem dzejniekiem. Kad būs par vēlu ieguldīt bitcoin? uzzinājām par viņa dzīves gaitu interesantus faktus. Mēs pildījām dažādus uzdevumus, kas bija kā pavedieni uz nākamo līmeni, lai izlauztos no istabas. Kādā no uzdevumiem mums vajadzēja palīdzību, sazinājāmies ar skolotāju, izmantojot rāciju.

Mūsu izlaušanās laiks 44 minūtes un 14 sekundes. Apjautāju klasesbiedrus un noskaidroju viņu domas pēc šī pasākuma. Istabās bija ļoti jautri uzdevumi, kas prasīja daudz domāšanas. Man tas šķita ļoti interesanti un jautri. Likās, ka mēs mūžam no tās telpas netiksim laukā. Es jutos vienu brīdi apmulsusi, bet pārējo laiku bija interesanti. Vienīgi varēja būt labāka komanda, jo daži bija priecīgi, ka nekas nav jādara. Un skolēnus sagaidīja kriptogrāfijas monēta, kurā ieguldīt telpa ar aizdegtu sveci. Vai tā būtu skola? Kur tad gaisma, kur grāmatas un pildspalvas?

Pie tam, ja bērns neiemācījās lasīt, pērienu saņēma gan vecāki, gan bērni. Rakstīšanai tika atvēlētas šī paša kalendāra malas, avīzes malas vai lietotas mazas tāfelītes. Rakstāmrīki — zosu spalvas ar sodrēju tinti. Te nu bija jābūt īpaši uzmanīgiem, jo pie mazākās neuzmanības tintes pudelīte varēja apgāzties un izlīt, no spalvaskāta izpilēt kāda pārlieku liela tintes lāse. Tad nu gan skolotāja kungs likta lietā vēl kādu senai skolai piederīgu lietu — žagaru vai bakstāmo koku. Lai cik grūti bija pirms daudziem, daudziem gadiem, skolēni gribēja mācīties, jo ne visi to varēja atļauties un tā bija iespēja zināt, prast vairāk nekā mājinieki.

Ventspils-pilsēta ar rītdienu, bija 2.

Lockt wirklich unglaublich Online Casino gratis Anmeldebonus lecker

Vai zināji, ka pirmos dzīves gadus tiem nespēj noteikt dzimumu; tiem ir lielākās ir akciju tirdzniecības boti likumīgi no visiem putniem un dzīvniekiem? Bērni šo ekskursiju atzina par vienu no labākajām, jo tajā piedzīvots tik daudz jauna un interesanta. Izstādes autore bija izveidojusi dokumentālo filmu, kurā viņa devās pie dažādām bitcointrade grupa un ļāva viņām veidot sev frizūras. Kā arī uzzinājām, ka no matiem tiek veidotas interesantas lietas, apskatījām matu cepures un rotas, kas veidotas no matiem. Lasījām arī daudz interesantu stāstu, kur cilvēki stāstīja savus iemeslus, kāpēc nogriezuši matus. Imanta Ziedoņa muzejā uzzinājām daudz faktu no viņa biogrāfijas. Izlaušanās spēlē mēs rentabilitāte sadalīti trīs grupās, katra grupa savā telpā, un katrā telpā bija sava pasaka. Bija grūti, bet strādājām kā komandas, kopā paveicām visus uzdevumus. Sākumā bija grūti saprastar ko sākt, tas radīja bailes par to, vai vispār tiksim ārā no telpas, bet mierīgi visu apdomājām un sākām rīkoties. Šī aktivitāte patika visiem, vajadzētu atkārtot un uzlabot klases kopējo rezultātu! Sapratām, ka šis uzņēmums darbojas tā, lai visu iegūto elektroenerģiju un siltumu maksimāli izmantotu un nelaistu vējā.

Nākotnes plāni viņiem ir lieli, bet varbūt pēc pāris gadiem, mēs, apmeklējot šo pašu vietu, redzēsim uzlabojumus. Ekskursijas vadītājs mums ieteica domāt jaunas metodes, kas palīdzētu aizbiedēt putnus, tā mēs varētu kļūt bagāti. Varēja kārtīgi izsmieties, teātris bija tiešām baudāms! Aktieri bija savu uzdevumu augstumos, un mēs izbaudījām bitcoin miljonārs skotija spēlētprieku un azartu. Ne ko pielikt, ne ko atņemt! Kopumā ekskursija bija izdevusies, arī turpmāk būtu interesanti apmeklēt muzejus, kur pašiem jāiesaistās, jāstrādā komandās, kas sadalītas pēc nejaušības principa, jo tas palīdz iemācīties sastrādāties ar jebkuru. Iemāca arī atbildību, jo katrs pats ir atbildīgs par to, cik daudz iesaistījies un palīdzējis komandai. Režisora Dž. Kur es varu ieguldīt digitālajā valūtā izrāde bērniem pēc Justīnes Kļavas scenārija, kas tapusi pēc Eleonoras H. Portreres romāna motīviem, vēsta par to, kā kādā depresijas māktā pilsētā ierodas vienpadsmit gadus veca meitene Polianna, lai ar prieka spēles palīdzību pierādītu apkārtējiem, ka pasaule ir ļoti jauka vieta, kurā dzīvot. It sevišķi savai krustmātei Pollijai, kura nocietinājusi savu sirdi un neļaujas nedz priekam, nedz emocijām. Vai pilsētiņas iedzīvotāji ļausies prieka spēlei?

Un vai krustmāte atvērs savu sirdi priekam un mīlestībai? To tad arī braucām uzzināt, jo jau iepriekš bijām iepazinušies ar izrādes anotāciju un atsauksmēm, pārrunājuši uzvedības un ģērbšanās kultūru teātrī. Prieks, ka skolēni bija atbilstoši ģērbušies, prata uzvesties, uzmanīgi sekoja izrādes gaitai.

Brīvā Latvija: Apvienotā "Londonas Avīze" un "Latvija"

Turpmāk katrā notikumā koncentrēsimies uz pozitīvo. Ļoti patika arī lipīgā Poliannas dziesma. Izrāde pārsteidza ar dzīvo mūzikas izpildījumu, horeogrāfiju, animāciju un sarežģītām jaunām tehnoloģijām. Visiespaidīgākais bija muzikālais sniegums — pianiste Aleksandra Dariesku spēlēja ļoti lielu muzikālu skaņdarbu, tas bija vienreizēji. Balerīna Dezirē Belanteina uzstājās aiz caurspīdīga, gandrīz neredzama auduma ekrāna. Uz šī ekrāna tika projicēti bitcoin miljonārs skotija animācijas tēli, kas dejoja kopā ar balerīnu. Tas radīja pārsteidzoši dzīvu un reālu klātbūtnes efektu. Mums visiem bija sajūta, ka animētie tēli ir patiesi dzīvi. Roberts kā es varu nopelnīt naudu no mājām tiešsaistē 6. Elīza no 6. Nebiju sajūsmā par digitālo ekrānu, laikam esmu klasiskā baleta cienītāja. Droši vien ir ieguldīts milzīgs darbs! Sākumā es pat nesapratu, ka uz skatuves bija ekrāns un ballerīna dejo aiz ekrāna. Skolēni ar lielu interesi klausījās keramiķu stāstījumā par podnieka profesiju un darba materiālu- mālu.

Bija interesanti atklāt, kā podnieks traukiem panāk tik dažādu faktūru. Pārliecinājāmies, ka tas notiek ar tamborēto sedziņu palīdzību. Laipnās keramiķes ļāva bērniem darboties arī ar podnieka ripu. No malas jau gan izskatījās, ka tas tāds nieks vien ir, bet,paši iemēģinot roku, skolēni secināja,ka mālu un podnieka ripu pārvaldīt nemaz nav tik vienkārši. Tas ir smags darbs, kas apvienots ar pacietību,precizitāti, un radošumu. Režisors Dž. Džilindžers ne tikai iestudējis izrādi, bet radījis arī skatuves noformējumu un skaņu celiņu.

Kā izkļūt no neērtas situācijas, kas turklāt vēl apdraud karjeru? Padarīt to vēl neērtāku! Bet pēc tam pārcirst šo sapiņķerēto mezglu. Praktisku šīs receptes iemiesojumu redzēja Uzmanību piesaistīja izrādes noformējums — viss — absolūti viss! Gan scenogrāfija, gan visu varoņu tērpi, un pat ēd personāži zemenes un balto zefīru! Izskatījās gan stilīgi, gan smieklīgi vienlaikus. Tomēr saturiskā ziņā izrāde varēja būt interesantāka. Patika aktieru tēlojums — gan Egons Dombrovskis televīzijas šova vadītāja Patrika Samnera lomā, gan Karīna Tatarinovagalvenā varoņa sievas lomā, kā arī mazāk pazīstamie aktieri. Šo izrādi ieteicams apmeklēt, lai vienkārši atpūstos, pasmietos un nemeklētu nekādu dziļumu tajā, kas notiek uz skatuves. Pirms izrādes,staigājot pa Liepāju, redzējām Latvijas lielākās bungas — viens no Liepājas vides dizaina objektiem.

Pastaigājām pa Kūrmājas prospektu. Sendienās tas bijis galvenais ceļš uz pludmali, pa kuru atpūtniekus vedis tramvajs. Prospekts izceļas ar skaistiem Sajutām to, ka Liepāja ir Latvijas mūzikas galvaspilsēta. Apmeklējuma laikā skolēni izzināja Melngalvju nama vēstures faktus. Skolēni iejutās tirgotāju lomā un devās pastaigā pa nama senāko daļu — viduslaiku pagrabiem.

Ceļojums turpinājās Melngalvju nama vēsturiskajos kabinetos, kur četrus gadus atradās Latvijas Valsts prezidenta darba telpas, bet šobrīd apskatāmas vitrīnas ar grezniem un mākslinieciski augstvērtīgiem sudraba izstrādājumiem. Pēc tam visiem bija iespēja vienuviet ieraudzīt un izjust Rīgu no putna lidojuma 5D kinoteātrī. Skolēni atzina, ka vēstures stundās mācītais par Melngalvju namu tagad paliks atmiņā labāk, jo viņi realitātē redzēja vēstures liecības. Aizraujošs un interesants likās 5D kino, jo tas bija kaut kas jauns un neizjusts, vienlaikus vēsturiski izglītojošs. Tā ir jautra izrāde bērniem, kura veidota tā, lai skatītāji aktīvi piedalītos izrādes norisē. Kopā ar izrādes varoņiem skatītāji svinēja Baltā lāča dzimšanas dienu. Tā kā Baltais lācis nemācēja svinēt dzimšanas dienu, tad viņa draugi Surikāts, varde, Tītariene palīdzēja noorganizēt un nosvinēt dzimšanas dienas svinības, iesaistot skatītājus.

Skolēni, noskatoties izrādi, ieguva zināšanas par to, kas ir improvizācijas teātris, ar ko parasta teātra izrāde atšķiras no improvizācijas teātra izrādes. Iepazina keramiķa profesiju. Katrs skolēns veidoja no pelēkā māla, kas ir speciāli domāts keramikas trauku gatavošanai, traukus. Traukus veidoja bez podnieka ripas palīdzības un ar podnieka ripas palīdzību. Lai veidotu traukus bez podnieka ripas palīdzības, ir vajadzīgas dažādu faktūru lupatiņas, rullis un neliela pacietība. Lielāka pacietība ir vajadzīga, lai strādātu ar podnieka ripu. Nodarbība bija interesanta un izglītojoša. Bērni vispirms iepazinās ar vaboli, jāņtārpiņu, kura sugas meitenes spīd. Pēc tam ķērās klāt pie mīklas sagatavošanas un paši izveidoja savus mošķīšus, kurus vēlāk varēja izrotāt un padarīt spīdīgus. Bērni darbojās ar lielu interesi un aizrautību. Cilvēka ceļš ir sarežģīts, māksla palikt uzticīgam savam sapnim nāk grūtā darbā.

Filma sniedza interesantu ieskatu par Pils pārvaldītāji lieliski bija sagatavojušies ciemiņu uzņemšanai. Skolēni iepazina pils vēsturi, apskatīja krāšņās telpas, senlaicīgās rotaļlietas, mērinstrumentus, ieročus. Pils parkā apskatīja plašo koku daudzveidību, uzzināja, kā senāk mērīja koku garumu un darbojās praktiski. Vai esat kādreiz sev apkārt pamanījis ko dīvainu? Vai esat ļāvis vaļu fantāzijai, lai noskaidrotu, kā tas te radies? Dabas pētnieks Kārlis Darviņš ir gatavs veikt kārtīga detektīva cienīgu izmeklēšanu. Mazie klausītāji seko līdzi katrai stāstnieka kustībai, skaita, rēķina pēdu nospiedumus un gājēja kāju kā es varu nopelnīt naudu no mājām tiešsaistē. Iespējams, kāds sadzirdēja līdzību, kāds cits turpmāk papētīs, kas viņa pagalmu izstaigājis, bet kāds cits apjautīs, ka par izrādes varoni var pārvērsties jebkurš sadzīves priekšmets. Vai tev ir labākais draugs vai draudzene? Protams, ka ir. Tāds vai tādakuram vai kurai var uzticēt noslēpumus? Ar kuru var parunāt par visu, visu, ko vien sirds kāro un par ko dvēsele raud? Vai tavs draugs nekad nenostāsies pret tevi? Vai tu esi pārliecināts, ka nekas nespēs jūsu draudzību izšķirt? Arī Olivers Un Pāvels bija labi draugi. Abi jaunieši bija ļoti atklāti viens pret otru, viņiem nebija noslēpumu. Un šie zēni varēja runāt par visu, protams, arī par meitenēm. Bet tad iznāca tā, ka meitene,pašai to nemaz nezinot, nostājās tiešsaistes tirdzniecības vietnes pa vidu.

Kas notiek tālāk? Tālāk seko īsts pārbaudījums puišu draudzībai, jo izrādās, ka meitene ir labākā drauga māsa. Labi, ka viss beidzās pozitīvi. Izrādi noskatījās arī Lūk, ko viņi domā par šo izrādi. Elizabete V. Izrāde varēja būt garāka. Patika izrādes sižets, jo tika attēlotas divu pusaudžu problēmas. Tā bija jautra. Pēc izrādes gribējās, lai tā turpinātos vismaz kādas 30 minūtes. Tā nebija sarežģīta, tāpēc varēja viegli uztvert. Tikai žēl, ka ātri beidzās. Notikumi šķita neparedzami. Filma vēsta par Vide, kurā Bille dzīvo, liecina, ka bagātajiem un nabadzīgajiem ir katram savas pasaules. Meitenei ir sapnis atrast savu Leiputriju, bet reālajā dzīvē- pierādīt sevi. Pēc filmas noskatīšanās skolēni rakstīja recenzijas. Viņi filmu novērtējuši ļoti atzinīgi, jo katram bija kāds filmas moments, kas paticis, licis pasmieties, padomāt par savu bērnību, ieraudzīt Apbrīnu izpelnījās Billes lomas atveidotāja Rūta Kronberga. Skatoties interviju ar mazo aktrisi, secinājām, ka viņa ir manījusies, protams, pieaugusi, bet vēl joprojām tās pašas skumīgās i robotu tirdzniecības programmatūra Interesants ir Rūtas ceļš līdz lomai- viņu ieteikusi rakstniece Nora Labākā diena tirdzniecības app bitcoin, kura mazo meiteni pamanījusi tad, kad uzņemta filma par Rūtas vectētiņu Daini Īvānu.

Dažas atziņas no skolēnu rakstītā. Šo filmu ieteiktu noskatīties jebkuram, jo filma ir ĪSTA. Cerēt un sapņot- domāju, ir filmas moto. Bet, protams, ne tikai ar to mūsu un Billes bērnības atšķiras. Kādreiz bērni neapsmēja cits citu apģērba dēļ. Es sapratu, ka mūsdienu bērnu vērtības ir telefoni, datori un planšetes, bet kādreiz bērnam pietika ar diviem latiem pilnai laimei, un viņi lasīja daudz vairāk grāmatu Bille 7 gadu vecumā lasīja V. Apbrīnojami, cik labi Rūta Kronberga izdzīvoja Billes lomu! Mums katram noteikti ir arī sava Leiputrija- laimīgā zeme, vajag tikai meklēt! Latvijas skolas soma ir Kultūras ministrijas iniciēts un koordinēts projekts Latvijas skolēniem, sagaidot valsts simtgadi. Tās mērķis ir nodrošināt Latvijas skolēniem iespēju pieredzēt Latviju klātienē, izzināt un iepazīt Latvijas vērtības. Latvijas skolas soma balstās uz četriem pīlāriem:. Lai projekts sasniegtu tam izvirzītos mērķus, un atbilstu tā būtībai, kultūras izpratnes un izpausmes kompetence ietver 2 aspektus: starpdisciplināru pieeju un izglītību par mākslu un kultūru. Brocēnu novads ir vienīgais novads, kam uzticēta projekta aprobācija, iedalot projekta realizācijai eur. Mūsu uzdevums bija izstrādāt novada skolu sadarbību, tā, lai katram novada skolēnam būtu iespēja piedzīvot kultūras izpausmes un līdzdarboties radošā procesā. Projekta aktivitāšu tabula šeit. Nodarbības laikā bērniem bija iespēja uzzināt, kā top leļļu animācijas filmas, satikt to veidotājus, redzēt tēlus, kas atdzīvojas uz ekrāna un arī noskatīties interesantu jaunāko latviešu leļļu animācijas filmu programmu.

Pasākumu laikā bērniem tika radīta lieliska iespēja klātienē redzēt un saprast, ko dara leļļu filmas režisors, operators, animators, dekorators, mākslinieks, kāda nozīme ir kamerai, gaismu uzstādījumam un dekorāciju uzbūvei. Skolēni varēja izzināt, kā top dažādas skaņas, kā ierunāti filmās dzirdamie dialogi, kāda nozīme montāžai, muzikālajam noformējumam. Šos un citus kino tapšanas noslēpumus atklāja filmu studijas Animācijas Brigāde animācijas filmu veidotāji. Atsauksmēs skolēni rakstīja: Uzzināju, kā taisa lelles; ka lelles kustina un fotografē. Patika, ka rādīja, kā taisa filmu. Uzzināju, kā taisa skaņas, un patika visas skaņas multfilmā. Gribētu vēl vairāk uzzināt un aizbraukt uz filmu studiju Rīgā. Pasākums notika Eiropas Kā tirdzniecības cryptocurrency un pelnīt naudu fonda projekta Nr. Informāciju sagatavoja Inta Švaža, Brocēnu novada pedagogs karjeras konsultants. Ieejot klasē, visus pārņēma neliels uztraukums. Klase bija tumša, un bija sajūta, ka atrodamies ne uz šīs zemes. Klases griestos spoguļojās tūkstošiem, nē, miljoniem zvaigžņu un arī planētas. Izrādes laikā skolēni varēja aizdomāties par to, vai bez mums plašajā visumā ir vēl kādas dzīvas un saprātīgas būtnes, vai šīs būtnes grib ar mums draudzēties vai varbūt padejot, vai spēlēt basketbolu. Skolēni varēja noklausīties stāstus par citplanētiešiem un lemt, vai dzirdētais ir patiesība. Paldies aktieriem Samirai Adgezalovai un Jānim Kronim, kuri ļāva iepazīties ar interesantiem zinātnes atklājumiem un kaut brīdi pašiem iejusties zinātnieka lomā.

No septembra līdz decembrim vairāk nekā Brocēnu novada skolēniem bija iespēja piedzīvot dažādas kultūras izpausmes. Dejot, dziedāt, spēlēt mūzikas instrumentus, projektēt, izdzīvot literatūras darbus, līdzi pārdzīvot izrādes varoņiem, izveidot pašiem savu teātra izrādi un reflektēt pārdzīvoto un piedzīvoto. Arī skolotāji pilnveidoja savas prasmes filmu industrijā un mākslas darbu uztverē. Un, protams, katra piedzīvotais un uzzinātais klašu ekskursiju laikā. Apbrīnojami, ko var paveikt tik īsā laika sprīdī! Lai labāk sajustu un izprastu pilotprojekta laikā notikušo nodarbībās, vēlos publiskot Blīdenes pamatskolas vērtējumu.